Overslaan naar content

Tactisch planner

  • Hybride
    • Bunschoten, Utrecht, Nederland
  • € 3.750 - € 4.750 per maand
  • Logistiek

Functieomschrijving

Ben jij een tactische denker met passie voor logistiek en planning? Ga jij met jouw scherpe blik iedere dag weer voor sterke en klantgerichte oplossingen, ook als de puzzel uitdagend is? Wil jij werken in een dynamische omgeving waar jouw analytische vaardigheden gewaardeerd worden? Dan is Borgesius op zoek naar jou!

Vanuit onze 9 Borgesius Bakkerijen verspreid over het land, ontwikkelen en bakken wij dagelijks vol passie en plezier heerlijke en gezonde bakkersproducten. Dit doen we 365 dagen per jaar voor onze strategisch partner Albert Heijn. Wat ooit als klein familiebedrijf begon, is nu, bijna 130 jaar later, uitgegroeid tot de grootste Koninklijke Bakker van Nederland!

Wat ga je doen?

Als tactisch planner werk je binnen het team Centrale Planning & Besturing, dat verantwoordelijk is voor de centrale regie van het planningsproces op alle bakkerijlocaties, zowel op korte als lange termijn. Je standplaats is het servicekantoor in Bunschoten, met mogelijkheid tot één thuiswerkdag. In deze rol stel je de supply chain planning op, stuur je deze bij en optimaliseer je waar nodig. Je zorgt voor tijdige en efficiënte levering aan klanten, bewaakt de bezettingsgraad van de productielijnen en houdt controle over planning van productie en transport. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen om productie- en distributieprocessen goed op elkaar af te stemmen. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Zorgdragen voor een optimale inzet van productiecapaciteit en transportmiddelen;

  • Opstellen en beheren van de korte – en middellange termijn planning;

  • Analyseren en monitoren van supply chain processen en identificeren van verbeterpunten;

  • Samenwerken en het opbouwen van sterke in-en externe relaties, met als doel samen een optimale supply chain te waarborgen;

  • Regie voeren bij het afhandelen van incidenten, issues en verstoringen, ook buiten de reguliere werktijden.

Vereisten

Wie zoeken we?

Wij zoeken iemand die sterk in zijn schoenen staat. Dit is belangrijk, omdat jij snel moet kunnen schakelen bij veranderende omstandigheden. Dit vraagt om een proactieve en doortastende aanpak en het vermogen om snel oplossingen te vinden. Jij hebt het vermogen om complexe gegevens en informatie te analyseren, te interpreteren en hieruit de juiste conclusies te trekken. Dit is essentieel voor het opstellen van accurate en realistische planningen, zowel op korte als op lange termijn. Jij kan helder en effectief communiceren met verschillende interne en externe stakeholders, zoals productie, logistiek, inkoop en management, om de voortgang van de planning te waarborgen. Dit vereist natuurlijk een goede samenwerking met jou onderlinge collega’s. Verder vragen wij:

  • MBO 4 of HBO werk-en denkniveau, bij voorkeur in de richting van logistiek of bedrijfskunde;

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;

  • Kennis en ervaring met plannings-, productie- en distributieprocessen;

  • Kennis van MS Office;

  • Kennis van ERP-systemen;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Ervaring met projectondersteuning is een pré.

Wat bieden wij jou?

Een positie waar je dagelijks impact kunt maken! Tel daarbij op dat we jouw werk-en privé balans heel belangrijk vinden en dat de lunches, met ovenheerlijk brood, uitstekend verzorgd zijn. Wij zorgen niet alleen voor lekker brood, maar ook voor onze medewerkers. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring, ligt jouw salaris tussen de € 3.500,- en € 4.750,- bruto per maand op basis van 38 uur per week (fulltime). Verder bieden wij jou:

  • Een salaris dat ingeschaald wordt volgens de Bakkers CAO, wat betekent dat je elke 4 weken wordt uitbetaald;

  • Een cao-loonsverhoging van 4,25% per april 2026, conform de gemaakte cao-afspraken;

  • Een pensioenregeling en 25 vakantiedagen. Als je extra vakantiedagen wilt, dan kun je die bijkopen;

  • Vakantietoeslag van 8%;

  • We hebben een keuzebudget dat je flexibel in kunt zetten;

  • Een laptop en telefoon;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Je krijgt alle ruimte om je talenten te laten zien en de kans om bij te leren en je verder te ontwikkelen;

  • Begeleiding van een enthousiast en professioneel team;

  • Verser dan vers brood met korting.

Ben jij nieuwsgierig naar ons geworden en wil jij deze kans grijpen? Solliciteer dan direct! Bij meer informatie over deze uitdagende functie, kun je uiteraard ook contact opnemen met Bill van Heijgen; senior manager centrale planning & besturing via telefoonnummer: 06-13516660. Wij kijken uit naar je reactie!

 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar